2021 - 2021
Recursos Educatius Digitals, post pandemia
![]() |
Els centres educatius espanyols, igual que en la majoria de països del món van haver de tancar les institucions educatives, amb l'objectiu de contenir la propagació de la pandèmia Covid-19. Actualment estan en el que s'ha passat a dir, la post pandemia, i aquests centres educatius han hagut d'afrontar nous reptes tecnològics, educatius, metodològics i organitzatius, després de que es superessin, amb més o menys èxit, els desafiaments de la educació en línia, durant el període de confinament amb problemàtiques relatives a la bretxa digital en estudiants i docents, l'acompanyament emocional, la autonomia i l'autorregulació dels processos d'ensenyança-aprenentatge a distància i la comunicació amb les famílies |
Participants
Nom | Centre |
---|---|
Ramon Palau Martín | Universitat Rovira i Virgili |
Raul Santiago | Universidad de la Rioja |
Jordi Mogas Recalde | Universitat Rovira i Virgili |
Gisela Cebrián | Universitat Rovira i Virgili |
Objectius
Analitzar com els centres educatius d'Espanya estan implementant el procés d'ensenyança-aprenentatge durant el post confinament, posant un especial enfasis en l'ús dels recursos digitals i les estratègies per utilitzar-los.
Metodologia
Aquest projecte preten fer un anàlisis qualitatiu dels processos d'aprenentatge, ensenyança i organització de l'estat espanyol, a partir de 100 entrevistes d'equips directius, representants de totes les parts del país i de les diferents etapes i tipologies.
Resultats
Hits i resultats a aconseguir.
a. Documentació sobre el disseny de la investigació
b. Formació dels 8 entrevistadors
c. Realització de les 100 entrevistes
d. Article científic
e. Informe de divulgació
f. Accions de difusió